Bc. Petra Vorlíčková

Bakalářská práce

Klamavá reklama

Misleading Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a pojmy, jež mají tuto problematiku přiblížit. Práce analyzuje, jakým způsobem působila reklama obecně a zvláště pak klamavá reklama nejen na historický, ale i na současný vývoj společnosti. Práce též zhodnocuje průměrného spotřebitele jak z hlediska vývoje v čase, tak i z hlediska psychologického a společenského. V práci je posouzen i vliv státních institucí na …více
Abstract:
Bachelor thesis focuses on advertising and describes key concepts relating to the investi-gated area. Thesis analyses effects of advertising in general and misleading advertising not only within historical but also current development of society. Thesis also assesses an av-erage consumer with respect to his/her mental and social development. There is also exam-ined influence of state authorities on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Natália Mansella, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS