Ekonomické aspekty pořádání hudebních akcí v městských památkových objektech – Eva Schwarzová
Eva Schwarzová
Bachelor's thesis
Ekonomické aspekty pořádání hudebních akcí v městských památkových objektech
Economical aspects of organizing music events in municipal monuments
Anotácia:
Práce se zaměřuje na možnosti organizování hudebních akcí v památkových objektech. V první části analyzuje lokální a regionální kulturu a zabývá se pojmem kulturní infrastruktura. V dalším oddíle jsou pak popsány teoretické přístupy k ekonomickým aspektům pořádání hudebních akcí v památkových objektech. V praktické části jsou nejdříve zhodnoceny z tohoto pohledu festivaly Haydnovy hudební slavnosti …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe various way of organizing music events in historical objects and monuments. The first volume is focused on the issue of local and regional culture and cultural. Next part brings the theoretical manual how to organize and handle with music events at all but especially with music events in historical objects. The third part, which is focused on the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedúci: Jiří Patočka
- Oponent: Alois Slepička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomika a management Národního filmového archivu
Edita Hornová -
Interpretace kulturního dědictví na hradech a zámcích ve Středočeském kraji
Denisa Slavíčková -
A Cultural Sociology of Economy: A Cultural Approach to Interstate Economic Relations
Aung Zaw -
Pluralism as a framework for cultural memory and heritage narratives
Andrea TRENTA -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Lokální kultura jakožto nástroj trvale udržitelného systému měst
Zdeňka Valečková