Využití psychologie barev v grafické tvorbě – Bc. Cecílie Hladíková
Bc. Cecílie Hladíková
Bakalářská práce
Využití psychologie barev v grafické tvorbě
Use of color psychology in graphic design
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem psychologie barev v digitálním prostředí a její aplikaci v grafickém designu, zejména v oblasti farmaceutických reklamních materiálů. Práce analyzuje rostoucí význam vizuální komunikace v moderním marketingu s důrazem na online platformy. Teoretická část se zaměřuje na principy neuromarketingu, psychologie barev a brandingu, a představuje metody eye trackingu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of color psychology in the digital environment and its application in graphic design, especially in the field of pharmaceutical advertising materials. The work analyzes the growing importance of visual communication in modern marketing with an emphasis on online platforms. The theoretical part focuses on the principles of neuromarketing, color psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ejrh8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: PhDr. et PhDr. Kateřina Rathouská Štroblová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Vizuální inženýrství 2. Praktická část: a) autorská publikace: Color, Spatial Perception and Black Holes b) výstavní soubor: Color, Spatial Perception and Black Holes
Daniel Macek -
Branding in the Pharmaceutical industry
SHAILESHKUMAR JOGANI -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing v automobilovém průmyslu
Barbora Valentová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova