Zákaznické služby v segmentu mobilních operátorů. Komparativní analýza. – Adéla Beštová
Adéla Beštová
Master's thesis
Zákaznické služby v segmentu mobilních operátorů. Komparativní analýza.
Customer services in the segment of mobile operators. Comparative analysis.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komparací kvality zákaznických služeb v oblasti datového poradenství nabízených společnostmi Vodafone a Telefónica prostřednictvím využití marketingové metody Mystery shopping. V první části se práce zaměřuje na představení a porovnání společností Vodafone a Telefónica jako dvou významných operátorů působících na českém i světovém trhu telekomunikací. Představuje tyto …moreAbstract:
This thesis deals with the comparison of quality customer service in a data consultancy offered by Vodafone and Telefónica through the use of marketing methods Mystery shopping. The first part focuses on presenting and comparing companies Vodafone and Telefónica as two major operators on the Czech and global telecommunications market. It represents these companies in terms of historical, geographical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38179
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Jan Hajný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38179
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Stanislava SOBOTKOVÁ -
Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb
Thuy My Ngo -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Eliška Balková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Yuliya Sazontova -
Mystery shopping - metoda strategického marketingu
Martin Fara -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová