Marketingová strategie franchisingového řetězce Ambiente – Martina Podskalská
Martina Podskalská
Bachelor's thesis
Marketingová strategie franchisingového řetězce Ambiente
Marketing strategy of franchise chain Ambiente
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie gastronomického franchisingového řetězce Ambiente. První část práce je věnována teoretickému vymezení pojmů marketing a franchisng. Praktická část poté aplikuje získané poznatky na konkrétní případ restaurací Ambiente. Cílem práce je vyhodnocení vlivu franchisingu na marketingovou strategii tohoto řetězce a navržení změn, které by pomohly …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing strategy of gastronomic franchising chain Ambiente. The first part of this thesis defines important marketing and franchising terms. Practical part then applies the acquired knowledge on the particular example of Ambiente Restaurants. The objective of the thesis is to evaluate the impact of franchising on the marketing strategy of this chain …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38224
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Pavla Berglová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38224
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategie dalšího rozvoje konceptu franchisingového řetězce Ambiente
Kateřina Brtinská -
Marketingová strategie franchisingového řetězce Ambiente
Martina Podskalská