Analýza známosti značky na trhu mobilních telefonů – Darja Hutová
Darja Hutová
Diplomová práce
Analýza známosti značky na trhu mobilních telefonů
Brand Recognition Analysis on the Mobile Phone Market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu známosti značky na trhu mobilních telefonů. Hlavním cílem práce bylo zjistit spontánní a podpořenou znalost značky LG na trhu mobilních telefonů, včetně znalosti ,,první na mysli“, a vnímání této značky spotřebiteli. Výzkum byl prováděn formou osobního dotazování, prostřednictvím dotazníků, které byly rozdávány v blízkosti nákupních center ve městech Český Těšín …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on the brand recognition analysis on the mobile phone market. The main goal of thesis was to determine spontaneous knowledge and supported knowledge of the mobile phones brand LG, including knowledge ,,top of mind " and perception of the brand LG by the costumers. The research was performed through personal interviews using questionnaires, which were distributed near the shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Moderní operační systémy pro mobilní zařízení
Martin Kuchařík -
Zkušenosti seniorů s moderní domácí a osobní technikou
Dagmar OLTOVÁ -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva