Analýza známosti značky na trhu mobilních telefonů – Darja Hutová
Darja Hutová
Master's thesis
Analýza známosti značky na trhu mobilních telefonů
Brand Recognition Analysis on the Mobile Phone Market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu známosti značky na trhu mobilních telefonů. Hlavním cílem práce bylo zjistit spontánní a podpořenou znalost značky LG na trhu mobilních telefonů, včetně znalosti ,,první na mysli“, a vnímání této značky spotřebiteli. Výzkum byl prováděn formou osobního dotazování, prostřednictvím dotazníků, které byly rozdávány v blízkosti nákupních center ve městech Český Těšín …moreAbstract:
Diploma thesis focuses on the brand recognition analysis on the mobile phone market. The main goal of thesis was to determine spontaneous knowledge and supported knowledge of the mobile phones brand LG, including knowledge ,,top of mind " and perception of the brand LG by the costumers. The research was performed through personal interviews using questionnaires, which were distributed near the shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/90761
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Josef Řeřicha
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Moderní operační systémy pro mobilní zařízení
Martin Kuchařík -
Zkušenosti seniorů s moderní domácí a osobní technikou
Dagmar OLTOVÁ -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva