Mnemotechniken zum Wortschatzerwerb im DaF-Unterricht – Bc. Veronika Holíková
Bc. Veronika Holíková
Diplomová práce
Mnemotechniken zum Wortschatzerwerb im DaF-Unterricht
Mnemonics for learning vocalubary in teaching German as a foreign language
Abstract:
The topic of this thesis is mnemonics for learning vocabulary in teaching German as a foreign language. This thesis is divided into the theoretical, practical and empirical parts. In the theoretical part, the concept of autonomous learning, learning strategies, learning techniques are explained as they are closely related to mnemonics. The greatest attention in the theoretical part is focused on the …víceAbstract:
Tématem této diplomové práce jsou mnemotechniky k učení se slovní zásoby v DaF vyučování (němčina jako cizí jazyk). Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a empirickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy autonomní učení, učební strategie, učební techniky, neboť s mnemotechnikami úzce souvisí. Největší důraz v teoretické části je kladen na vysvětlení a rozdělení mnemotechnik. Praktická …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ddzx9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: BA Johannes Benjamin Köck, MA, Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Budňák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Vocabulary Learning Strategies of Adult Students of English
Andrea Šimečková -
Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk
Lukáš Hornoch -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole
Kateřina ŽVAKOVÁ -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Memory Training Techniques in ELT: Teaching Vocabulary
Šárka Železná