Analýza spotřebitelského chování na trhu s čajem a kávou – Daniel Volný
Daniel Volný
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s čajem a kávou
Analysis of Consumer Behavior in the Tea and Coffee Market
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřená na spotřebitelské chování na trhu čaje a kávy v ČR. Analýza spotřebitelského chování byla založena na dotazníkovém šetření u 180 respondentů, dotazník byl distribuován prostřednictvím webu Vyplňto.cz a sociálních sítí. V rámci práce byl definován výzkumný problém, který byl podrobněji popsán pomocí výzkumných otázek. Cílem práce bylo zjistit prostřednictvím analýzy …viacAbstract:
This thesis is focused on consumer behavior in the tea and coffee market in the Czech Republic. The analysis of consumer behavior was based on a survey of 180 respondents, conducted through the Vyplňto.cz website and social media platforms. The thesis defines a research problem that was explored in detail through specific research questions. The primary aim was to determine which complex factors influence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedúci: Jiří Lošťák
- Oponent: Marek Lachman
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková