Využití Business Intelligence pro interpretaci výsledků marketingových push notifikací – Jan Rašek
Jan Rašek
Bakalářská práce
Využití Business Intelligence pro interpretaci výsledků marketingových push notifikací
Application Business Intelligence to interpret the results of marketing push notifications
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu efektivity marketingových kampaní zasílaných formou mobilních push notifikací ve společnosti zaměřené na kurzové sázky. Cílem práce bylo vytvořit ucelený BI dashboard v nástroji Microsoft Power BI, který umožní klientskému oddělení efektivně hodnotit výsledky kampaní, identifikovat oblasti pro optimalizaci a přispět tak ke zlepšení výkonnosti těchto kampaní. Práce …víceAbstract:
This thesis focuses on analyzing of the effectiveness of marketing campaigns delivered in the form of mobile push notifications in a company specializing in sports betting odds. The aim of the work was to create a comprehensive BI dashboard using Microsoft Power BI tool, enabling the client department to effectively evaluate campaign results, identify areas for optimization and enhance the performance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Tyrychtr, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Benda, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAŠEK, Jan. \textit{Využití Business Intelligence pro interpretaci výsledků marketingových push notifikací}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/gc2l02/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Business Intelligence - využití data miningu ve firemních procesech
Tomáš Skalický -
Rozšíření Self-Service Business Intelligence nástroje o nová data
Martina Plačková -
Návrh na zavedení Business Intelligence v podniku
Juraj Krampl -
Rozšíření zavedeného business intelligence řešení v podniku o data ze softwaru technické podpory
Petra Nedvědová -
Business Intelligence of the Large e-infrastructure CERIT-SC
Júlia Jamnická -
Automating Metadata Extraction and Analysis of Power BI Tenant
Jan Picek -
An Analysis Over Extendibility of Data Analytics Tools for Custom Data Connector: Adobe Captivate Prime API Connector Development for Microsoft Power BI
Emre Karabulut
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gc2l02 gc2l02/3
1. 12. 2024