Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích – Bc. Svadeba Svadeba
Bc. Svadeba Svadeba
Bakalářská práce
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Hotel and gastronomy digital marketing and social media strategies
Anotace:
SVADEBA, Viktoriia. Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová a ekonomická. Praha: 2022. Celkový počet stran 65. Tématem bakalářské práce je Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích. Cílem práce je vytvořit plán digitálního marketingu pro malý rodinný Hotel Elegance s vlastní gastronomickou …víceAbstract:
SVADEBA, Viktoriia. Hotel and gastronomy digital marketing and social media strategies. [Bachelor´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management and Economics in Prague, Ltd. 65 pages. The topic of the bachelor thesis is Hotel and gastronomy digital marketing and social media strategies. The aim of the work is to create a digital marketing plan for a small family Hotel Elegance with its own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/rzl2l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Darina Svobodová
- Oponent: Ing. Mgr. Vladana Horáková, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVADEBA, Svadeba. \textit{Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/gc35jo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
Sophalgnean Chan -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Rozvoj hotelnictví na Slovensku
Adile Saryeva -
Úloha a význam profesních sdružení pro rozvoj oboru hotelnictví a gastronomie
Lukáš Peřinka -
Význam světových hotelových řetězců na rozvoj a modernizaci hotelnictví v Rusku
Kristina Skrebkova -
Rozvoj cestovního ruchu a hotelnictví v Kazachstanu
Timur Islamkulov