Využití metody CLIL pro výuku biologie na 2. stupni ZŠ – Bc. Marta ŠMÍDOVÁ, DiS.
Bc. Marta ŠMÍDOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Využití metody CLIL pro výuku biologie na 2. stupni ZŠ
CLIL application at secondary school in Ptení
Abstract:
The diploma thesis deals with the implementation of the CLIL approach in lower secondary schools in the Olomouc region. The theoretical part focuses on the definition of the abbreviation CLIL, comparison of the term with bilingual and multilingual forms of teaching, history, and development of teaching methods, summarizes information on the availability of textbooks and educational opportunities. The …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá implementací CLIL přístupu na základních školách Olomouckého kraje. Teoretická část se zaměřuje na definici pojmu, porovnání pojmu s bilingvní a multilingvní formou výuky, historií a vývojem výukových metod, zhrnuje informace dostupnostíi učebnic a vzdělávacích možností. Praktická část zkoumá subjektivní a objektivní faktory ovlivňující zavádění CLIL přístupu do praxe. Praktická …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMÍDOVÁ, Marta. Využití metody CLIL pro výuku biologie na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Soubor pracovních listů k vybraným tématům z učiva chemie na základní škole - Nekovy a polokovy
Tereza Baranová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pracovní listy z fyziky pro 7. ročník základní školy
Klára Holomková -
Výuka biologie metodou CLIL
Petra Benešová -
Využití metody CLIL ve výuce biologie na střední škole
Roman VESELSKÝ -
Užití metody CLIL pro zpracování vybraných témat z fyziologie člověka na 2. stupni základní školy
Denisa NOVOTNÁ -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
1. 12. 2021