Využití systémové dynamiky pro analýzu problému udržení zákazníka ve vybrané firmě – Bc. Luboš Žežulka
Bc. Luboš Žežulka
Diplomová práce
Využití systémové dynamiky pro analýzu problému udržení zákazníka ve vybrané firmě
Application of system dynamics on customer retention analysis in selected company
Anotace:
Tato práce je zaměřena na aplikaci systémové dynamiky na vybraný problém ve vybrané firmě. V teoretické části se práce zaměřuje na základní pojmy související se systémovou dynamikou jako systém nebo systémové myšlení. Systémová dynamika je v práci popisována jak vzhledem ke svému vývoji ve světě, tak k její aplikaci v České republice. Jsou objasněny její základní principy a pojmy jenž, jsou s ní spojovány …víceAbstract:
Work is focused to application of system dynamics to the problem in selected company. In the theoretical part is written the basic concepts of system dynamics like a system or system thinking. In the work system dynamics is define for example: her evolution in the world or her use in the Czech republic. There are basic principles and concepts connected to her.Practical part of the work is focused a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Igor Krejčí, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽEŽULKA, Luboš. \textit{Využití systémové dynamiky pro analýzu problému udržení zákazníka ve vybrané firmě}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/gc736n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Systémové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Systémový přístup ke spokojenosti a věrnosti zákazníků ve vybrané firmě
Jiří Šimůnek -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Analysis of the use of AI in customer service
Michael Trojan
Název
Vložil
Vloženo
Práva