Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví – Mgr. Daniel Rumpík
Mgr. Daniel Rumpík
Master's thesis
Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví
Effective marketing communication of micro and small businesses in the agricultural food sector
Abstract:
Ve své práci se zaměřuji na problematiku marketingové komunikace malých a mikro podniků ve venkovském prostoru. Jde o specifické prostředí, které si vyžaduje i specifický přístup v oblasti marketingových aktivit. Cílem mé práce je nastínit možnosti efektivní marketingové komunikace, která splní stanovené cíle a přání svých zadavatelů, aniž by musela být podložena příliš vysokým rozpočtem. Právě omezené …moreAbstract:
In this work I focus on the issue of marketing communication of small and micro businesses in rural areas. It´s very specific environment that requires a specific approach in the field of marketing activities. Target of my work is to outline the possibilities of effective marketing communication that will meet the set goals and wishes of its clients, without having to be based on too high a budget …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Reader: Kateřina Tučková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUMPÍK, Daniel. \textit{Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/gcboo6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - k. s. Hradec Králové
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights