Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví – Mgr. Daniel Rumpík
Mgr. Daniel Rumpík
Master's thesis
Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví
Effective marketing communication of micro and small businesses in the agricultural food sector
Anotácia:
Ve své práci se zaměřuji na problematiku marketingové komunikace malých a mikro podniků ve venkovském prostoru. Jde o specifické prostředí, které si vyžaduje i specifický přístup v oblasti marketingových aktivit. Cílem mé práce je nastínit možnosti efektivní marketingové komunikace, která splní stanovené cíle a přání svých zadavatelů, aniž by musela být podložena příliš vysokým rozpočtem. Právě omezené …viacAbstract:
In this work I focus on the issue of marketing communication of small and micro businesses in rural areas. It´s very specific environment that requires a specific approach in the field of marketing activities. Target of my work is to outline the possibilities of effective marketing communication that will meet the set goals and wishes of its clients, without having to be based on too high a budget …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Tučková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUMPÍK, Daniel. \textit{Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/gcboo6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - k. s. Hradec Králové
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas
Názov
Vložil
Vložené
Práva