Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol – Bc. Šárka Hrazdilová
Bc. Šárka Hrazdilová
Diplomová práce
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Value orientation of pupils at lower secondary schools
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá hodnotovými orientacemi žáků 2. stupně základních škol. Práce je tradičně rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se z počátku zaměřuje na vymezení kontextu hodnot a hodnotových orientací v sociálních vědách. Dále je věnována pozornost výzkumným šetřením hodnotových orientací dětí a mládeže provedených na území České republiky. Významnou …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the value orientation of lower secondary schools pupils (Year 6 to Year 9). The thesis is divided into the theory and empirical sections. First of all, the theory section defines the notion of values and value orientation in social sciences. Next, the thesis presents an overview of research previously conducted in the Czech Republic, regarding the value orientation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jcj3k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika a poradenství / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
Attribution Theory in the Context of a Czech Upper Secondary School
Lenka Kolajtová -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school
Michal Bláha -
Teaching English to Gifted Pupils in Lower Secondary School
Zuzana Hladíková -
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ