Rozvoj cestovního ruchu v Plzeňském kraji: případová studie marketingové strategie turistického regionu Šumava – Iva Zippererová
Iva Zippererová
Diplomová práce
Rozvoj cestovního ruchu v Plzeňském kraji: případová studie marketingové strategie turistického regionu Šumava
Development of tourism in Pilsen region: case strategy of marketing strategy of tourist region Šumava
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie turistického regionu Šumava. Teoretická část práce je zaměřena na zpracování teorie vztahující se k cestovnímu ruchu. Jsou definovány základní pojmy a zhodnoceno postavení cestovního ruchu v regionálním rozvoji a národním a světovém hospodářství. V praktické části je vymezena oblast, o které práce pojednává a dále navazuje komparace návštěvnosti …víceAbstract:
The aim of this thesis is suggesting marketing strategy of tourist region Šumava. The theoretical part is focused on elaboration theory related to the tourism. There are defined the basic terms and there is also evaluated position of tourism in regional development and national and world economy as well. In the practical part there is defined region the thesis is about and then there is subjected to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40214
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 4. 2014
- Vedoucí: Jana Kouřilová
- Oponent: Hana Silovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZIPPEREROVÁ, Iva. \textit{Rozvoj cestovního ruchu v~Plzeňském kraji: případová studie marketingové strategie turistického regionu Šumava}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/gcflsc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40214
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Regionální studia
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie vybraného podniku v Jihomoravském kraji
Ivan Milev -
Marketingová strategie Jihočeského divadla
Veronika Beníšková -
Marketingová strategie vybraných lokalit regionu Jižní Čechy
Martina Laštovková -
Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji
Miluše DUŠKOVÁ -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Influencer marketing v destinacích Středočeského kraje
Michaela Barhoňová -
Destinační loga pro krajinný marketing jižní Šumavy a regionu Mühlviertel
Josef KRÁLÍK