Význam a využití metod fyzioterapie v edukaci žáků se zdravotním postiženým – Bc. Jana Neradová
Bc. Jana Neradová
Master's thesis
Význam a využití metod fyzioterapie v edukaci žáků se zdravotním postiženým
Physiotherapy, special needs education, education of handicaped people
Anotácia:
Hlavním tématem diplomové práce je problematika využití fyzioterapie v rámci speciálně pedagogické intervence u osob s kombinovaným postižením. Cílem diplomové práce je zjistit které metody fyzioterapie se v praxi speciální pedagogiky využívají, prokázat význam využití těchto metod v edukaci jedinců se zdravotním postižením a zároveň prokázat jejich pozitivní efekt plynoucí z možnosti přejímat tyto …viacAbstract:
The main topic of the thesis is the issue of using the physiotherapy in the frame of special education of persons with multiple disabilities. The specific aim of the thesis is to find what physiotherapy methods are used in the process of Special needs education, to prove their positive effect arising from the possibility to adopt these methods in the frame of multi-discipline cooperation between the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ovg2e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Michaela Kociánová -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením
Kristýna Mariáková -
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve střední škole
Jana Šolcová Maglenová -
Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole
Petra Jurčová -
Práce se žákem se zrakovým postižením a diagnózou ADHD
Zuzana BALCÁRKOVÁ -
Edukace žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základních škol Ústeckého kraje
Petra JIRSOVÁ -
Edukace žáků se středně těžkou mentální retardací
Vlasta ČERNÁ