Význam a využití metod fyzioterapie v edukaci žáků se zdravotním postiženým – Bc. Jana Neradová
Bc. Jana Neradová
Master's thesis
Význam a využití metod fyzioterapie v edukaci žáků se zdravotním postiženým
Physiotherapy, special needs education, education of handicaped people
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce je problematika využití fyzioterapie v rámci speciálně pedagogické intervence u osob s kombinovaným postižením. Cílem diplomové práce je zjistit které metody fyzioterapie se v praxi speciální pedagogiky využívají, prokázat význam využití těchto metod v edukaci jedinců se zdravotním postižením a zároveň prokázat jejich pozitivní efekt plynoucí z možnosti přejímat tyto …moreAbstract:
The main topic of the thesis is the issue of using the physiotherapy in the frame of special education of persons with multiple disabilities. The specific aim of the thesis is to find what physiotherapy methods are used in the process of Special needs education, to prove their positive effect arising from the possibility to adopt these methods in the frame of multi-discipline cooperation between the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ovg2e/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Edukace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Michaela Kociánová -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením
Kristýna Mariáková -
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve střední škole
Jana Šolcová Maglenová -
Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole
Petra Jurčová -
Práce se žákem se zrakovým postižením a diagnózou ADHD
Zuzana BALCÁRKOVÁ -
Edukace žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základních škol Ústeckého kraje
Petra JIRSOVÁ -
Edukace žáků se středně těžkou mentální retardací
Vlasta ČERNÁ