Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o. – Markéta HABOŇOVÁ
Markéta HABOŇOVÁ
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.
The Analysis of the Comunication Strategy of Hotel Radun, s.r.o.
Anotace:
Cílem mé práce je analyzovat současnou komunikační strategii společnosti Hotel Radun s.r.o. a zjistit, zda je správně nastavena. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky získané z odborné literatury. Následuje praktická část, ve které nejdříve objasňuji, které komunikační nástroje jsou v hotelu použity. Poté následuje vyhodnocení realizovaného dotazníkového šetření na zjištění funkčnosti …víceAbstract:
The aim of my work is to analyze the present communication strategy of the company Hotel Radun, s.r.o. and find out if it is set up correctly. The first part is focused on theoretical knowledge, which are drawn from the literature. Than the second part in which I firstly clarify which communication tools are used in the hotel. Thereafter there is an evaluation of the realized questionnaire-survey which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HABOŇOVÁ, Markéta. Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Daniel Dejmek -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu
Adéla Suková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář