Marketing analysis of a selected company – Tomáš Růžička
Tomáš Růžička
Bakalářská práce
Marketing analysis of a selected company
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing situational analysis, its characteristics and individual steps presented on the energy company named Pražská plynárenská, a.s.. The aim is to show the importance of both internal and external environment of the company, to observe the market dynamism where the company is operating in and to identify the influences that affect the company.The first part of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva