Bannerová reklama jako součást internetového marketingu – David Čižmař
David Čižmař
Bachelor's thesis
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Banner Advertisement as a Part of Internet Marketing
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je zaměření internetový marketing a bannerovou reklamu jako jeho součástí. První část je zaměřená na obecný marketing. Druhá část řeší internetový marketing, bannerovou reklamu a další nástroje internetového marketingu.Abstract:
Goal of my thesis is aim to internet marketing and banner advertisement as his part. First part is aim to general marketing. Second part solves internet marketing, banner advertisement and the others tools of internet marketing.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedúci: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čižmař, David. Bannerová reklama jako součást internetového marketingu. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková
Názov
Vložil
Vložené
Práva