Bc. Jan DUDA

Diplomová práce

Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh

The project of the new concept of online marketing communication of the Fatra, joint-stock company for the Russian market
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení online marketingové ko-munikace společnosti Fatra, a.s. pro ruský trh. Tato práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby, internet a jeho využití v marketingové komunikaci Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část využívá literárních zdrojů k popsání daného tématu. V úvodu praktické části je zpracována …více
Abstract:
The aim of my Master thesis is to develop a project to improve online marketing communication of Fatra, join-stock company for the Russian market. The thesis focuses on the phenomenon of our time internet and its usage in marketing communication. This Master thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part uses literary sources to describe the topic. At the beginning of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21681

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pivnička

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DUDA, Jan. Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe