Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market – Bc. Jakub Vičík
Bc. Jakub Vičík
Diplomová práce
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Faktory ovlivňující mladé spotřebitele na trhu vína
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou vlivu různých faktorů na Generaci Y na trhu vína v České republice a na Slovensku. Literární rešerše poskytuje podrobný vhled na faktory ovlivňující nákupní chování se zaměřením na specifika pozorované generační kohorty. Hlavním zdrojem informací pro analyzování příslušných trhů byl dotazníkový výzkum, který proběhl v říjnu roku 2016. Práce operuje s odpovědmi …víceAbstract:
The diploma thesis seeks to conceptualize the problematic of the influence of var-ious factors on Millennial generation of wine consumers in the Czech Republic and Slovakia. The literature review provides thorough insight into the factors af-fecting purchasing behaviour with a focus on specifics of examined generational cohort. The main source of information for the analysis of respective markets was …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zuzana Sleziaková -
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Veronika Privrelová -
Marketingový výzkum profesních preferencí generace Y
Soňa Kapusňáková -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Wine Marketing
Maralmaa Anand
Název
Vložil
Vloženo
Práva