MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE – Vladimír POLÁNKA
Vladimír POLÁNKA
Bakalářská práce
MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE
Marketing as an instrument of manipulation.
Anotace:
Marketing jako nástroj manipulace Cílem práce je zjistit, zda je možno pomocí marketingových nástrojů změnit chování určité cílové skupiny. Jako konkrétní oblast jsem zvolil protidrogovou prevenci v rámci Jihočeského kraje a instituce, které se touto činností zabývají. Práce by měla zmapovat, zda a v jaké míře používají preventisté marketingu jako prostředku ovlivňování chování svých klientů.Abstract:
The object of bachelor´s thesis is the posibility how to change behaviour of a target group with using marketing instruments. The institution which deal with anti-drug prevention within South Bohemia region were chosen as a course of study. The thesis should find out, if anti-drug coordinators use marketing as an instrument of influencing their customer´s behaviour.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2008
Zveřejnit od: 21. 3. 2008
Identifikátor:
9041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 4. 2008
- Vedoucí: Ing. Martin Musil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁNKA, Vladimír. MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 03. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 3. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva