Připravenost základních škol v Moravskoslezském kraji na inkluzivní vzdělávání – Mgr. Kateřina KRISTOVÁ
Mgr. Kateřina KRISTOVÁ
Diplomová práce
Připravenost základních škol v Moravskoslezském kraji na inkluzivní vzdělávání
Preparedness of primery schools in the Moravian-Silesian Region to inclusive education
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním. Zaměřuje se zejména na připravenost škol na tento aktuální trend ve vzdělávání. Teoretická část obsahuje základní terminologický přehled. Popisuje také, jak vypadá kvalitní inkluzivní škola, aktéři vzdělávání, inkluzivně orientované poradenství nebo diagnostika, a jak lze tuto kvalitu hodnotit. Empirická část pak staví na smíšeném designu …víceAbstract:
The presented diploma thesis deals with inclusive education. It focuses mainly on the preparedness of schools for this current trend in education. The theoretical part contains a basic terminological overview. It also describes what a quality inclusive school, educational actors, inclusive guidance or diagnostics look like, and how that quality can be evaluated. The empirical part is based on the mixed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRISTOVÁ, Kateřina. Připravenost základních škol v Moravskoslezském kraji na inkluzivní vzdělávání. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ