Snoezelen jako podpůrná metoda při výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením – Lucie MRHÁLKOVÁ
Lucie MRHÁLKOVÁ
Master's thesis
Snoezelen jako podpůrná metoda při výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
Snoezelen as a Supporting Method for Training and Educating Pupils with Multiple Disabilities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá konceptem Snoezelen jako podpůrné metody při výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Teoretická část vymezuje pojem kombinované postižení, zabývá se edukací těchto žáků, přibližuje problematiku metody Snoezelen. Praktická část se zabývá tvorbou individuálního plánu pro metodu Snoezelen u vybraných žáků s kombinovaným postižením. Vymezuje hlavní a dílčí cíle, které …viacAbstract:
This thesis deals with the concept of Snoezelen as a supporting method for the education of pupils with severe disabilities. The theoretical part defines the concept of combined disability, deals with the education of these students and informs about Snoezelen method. The practical part deals with the creation of an individual plan for Snoezelen method for selected pupils with multiple disabilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zverejniť od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRHÁLKOVÁ, Lucie. \textit{Snoezelen jako podpůrná metoda při výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gdv7bq/.
Jak správně citovat práci
MRHÁLKOVÁ, Lucie. Snoezelen jako podpůrná metoda při výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením . Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Edukace dívky s Aspergerovým syndromem na základní škole
Alena Fojtíková -
Edukace žáků s ADHD s využitím postupů Marie Montessori na 1. stupni ZŠ v Praze
Miroslava Mourková -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Možnosti edukace žáků s lehkým mentálním postižením
Ilona Švandová -
Edukace žáků s ADHD na běžné základní škole
Leona Šebková -
Edukace žáků s poruchou chování; nové přístupy asistenta pedagoga ve třídě
Ludmila Hénková -
Edukace jedinců s chronickým onemocněním se zaměřením na žáky s diagnózou astma bronchiale
Aneta Broumová
Názov
Vložil
Vložené
Práva