Patrik Diamant
Bachelor's thesis
Tvorba kariérních stránek velké firmy
Creation of a career web of a larger company
Abstract:
Teoretická část této bakalářské práce se věnuje problematice tvorby kariérních stránek větší společnosti. První kapitola obsahuje zasazení kariérních stránek do náboru nových zaměstnanců, druhá teoretická kapitola se věnuje samotné tvorbě webu. V praktické části se tato práce zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků při tvorbě nových kariérních stránek České spořitelny.Abstract:
The theoretical part of this thesis is dedicated to the redesign of career web of a larger company. The first chapter contains a link of career pages to recruitment, the second theoretical chapter is devoted to the creation of a website. The practical part focuses on the application of theoretical knowledge in the creation of new career site Czech Savings Bank.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56382
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56382
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Nábor zaměstnanců u Armády České republiky
Martin Štěpán -
Nábor zaměstnanců v České republice a Brazílii (komparativní případová studie)
Kristýna Cejnková -
Využití sociálních sítí pro nábor zaměstnanců ve vybrané firmě
Veronika Kobanová -
Nábor zaměstnanců ve vybrané organizaci
Jitka Zimmermannová -
Nábor a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku
Adéla Kubíková -
Nábor zaměstnanců a jejich udržení v autodopravě
Aneta Misurová -
Vliv růstu/poklesu mezd na nábor a fluktuaci zaměstnanců ve výrobních podnicích/službách
Jan Kubinec -
Význam employer branding na nábor a udržení zaměstnanců
Petra Musilová