Roman POLOK

Bakalářská práce

Etika online marketingu

Online marketing ethics
Anotace:
Práce se zabývá tematikou etiky v online reklamě a analýzou vybraných problémů. Zkoumá současné praktiky i působení kontrolních orgánů. V dotazníku se ptá na po-hled veřejnosti na danou problematiku. Na závěr se pokouší o návrh řešení v oblasti orgánů kontroly reklamního světa.
Abstract:
The subject of thesis is ethics in online advertising and the analysis of selected issues. It researches common practices and effectivity of control authorities. In the questionnaire it finds out the public opinion on the specified subject. In the end it attempts to find a solution for the authorities controlling the advertising world.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Zveřejnit od: 13. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Dr. Vladimír Šiler

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLOK, Roman. Etika online marketingu. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie

Práce na příbuzné téma