Roman POLOK
Bakalářská práce
Etika online marketingu
Online marketing ethics
Anotace:
Práce se zabývá tematikou etiky v online reklamě a analýzou vybraných problémů. Zkoumá současné praktiky i působení kontrolních orgánů. V dotazníku se ptá na po-hled veřejnosti na danou problematiku. Na závěr se pokouší o návrh řešení v oblasti orgánů kontroly reklamního světa.Abstract:
The subject of thesis is ethics in online advertising and the analysis of selected issues. It researches common practices and effectivity of control authorities. In the questionnaire it finds out the public opinion on the specified subject. In the end it attempts to find a solution for the authorities controlling the advertising world.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Zveřejnit od: 13. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLOK, Roman. Etika online marketingu. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová