Užívání influencerů při kampaních v luxusním odvětví módy v České republice – Filip Vosáhlo
Filip Vosáhlo
Bachelor's thesis
Užívání influencerů při kampaních v luxusním odvětví módy v České republice
Usage of influencers in campaigns in the luxury fashion sector in the Czech Republic
Abstract:
Vzhledem k rozšířenému užívání influencerů módním průmyslu v západních zemí je předmětem této práce užití influencerů v marketingových kampaních v sektoru luxusní módy v České republice. Cílem práce je zhodnotit efektivitu využití influencerů v daném sektoru. Primární kvantitativní metodou je dotazník, na který odpovědělo 304 českých potenciálních zákazníků luxusní módy. Druhou, kvalitativní metodou …moreAbstract:
Since the usage of influencers in western countries has been increased, the thesis focus is the utilisation of influencers in the sector of luxury fashion in the Czech republic. The aim of the project is to evaluate the effectiveness of usage of the influencers in the luxury fashion sector. The primary quantitative method is questionnaire, 304 Czech consumers attitudes towards the influencers working …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Nikola Chrenčíková Pařízková, Ph.D.
- Reader: Jiří Lelek, Bc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSÁHLO, Filip. \textit{Užívání influencerů při kampaních v~luxusním odvětví módy v~České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ge7k1p/.
Full text of thesis
Accessibility: . .
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Kristýna Boková -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights