Adéla Štorková
Bakalářská práce
Užívání autorského díla v reklamě
Usage of Copyrighted Work in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá užíváním autorského díla v reklamě. Cílem práce je na-vrhnout kolektivnímu správci autorských práv lepší způsob podpory autorů. V teoretické části jsou definované pojmy jako autorské dílo nebo autorské právo. Teoretic-ká část této práce dále obsahuje popis fungování kolektivních správců autorských práv v České republice. Je zde také uvedena metodika práce, která uvádí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of copyright work in advertising. The aim of the thesis is to propose a better way of supporting authors to the collective copyright adminis-trator. In the theoretical section terms such as copyright work and copyright are defined and ex-plored. The theoretical part of this thesis also contains a description of the functioning of the collective copyright administrators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štorková, Adéla. Užívání autorského díla v reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kolektivní správa autorských práv v ČR
Dominika Horová -
Kolektivní správa autorských práv - problematika hudebního\nl{} plagiátu
Benjamin STEJSKAL -
Kolektivní správa práv autorských v oboru výtvarného umění
Kristýna Vysoká -
Kolektivní správa autorských práv v EU
Lenka Čermáková -
Kolektivní správa autorských práv (se zaměřením na smluvní vztahy autorů, umělců a KSP); úloha MKČR ve věcech kolektivní správy práv.
Markéta Špatná -
Aktuální problémy kolektivní správy autorských práv a práv s autorským právem souvisejících
Michael Gora -
Uplatňování autorských práv k hudebním dílům a jejich kolektivní správa
Miloš Petřík -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)
Karel Fořt