Kateřina Michalcová
Bakalářská práce
Umění v reklamě
Art in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o prolínání dvou poměrně širokých pojmů jako je umění a reklama. První část práce se pokouší na základě rešerše odborné literatury vymezit tyto dva navzájem velmi propojené koncepty, k tomu připojeny dva významné umělecké styly a jejich vrcholné představitelé a také tíživé téma konzumerismu a konzumní kultury. V druhé části je představeno moderní konkrétní dílo od street …víceAbstract:
This bachelor's thesis combined with the interweaving of two relatively broad will be understood as an advertisement. The first part of the work attempts, on the basis of a search of the professional literature, two very closely connected concepts, which have in the volume two well-known artistic styles and their top representatives, as well as the burdensome topic of consumerism and consumer culture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Michalcová, Kateřina. Umění v reklamě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová