Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s. – Bc. Pavlína Horvátová
Bc. Pavlína Horvátová
Diplomová práce
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Strategic Marketing Plan for VA Swing Wings Dance School
Anotace:
Taneční škola Swing Wings z.s. je největší swingovou školou v Brně a je ve svém poli působení velmi úspěšná. Cílem této práce je vytvoření marketingového strategické plánu, který by pomohl této škole odhalit nedostatky v organizaci a zároveň navrhnutí jejich řešení. Marketingový strategický plán je sestaven na základě klasických nástrojů používaných k tomuto účelu, jako jsou analýza vnitřního a vnějšího …víceAbstract:
Swing Wings z.s. dance school is the biggest swing school in Brno and it is very succesfull in its bussiness area. The aim of this thesis is to create a marketing strategic plan that would help to find drawbacks in the organization and at the same time to come up with solutions to these drawbacks. The marketing strategic plan is created based on classic tools used for this purpose, such as analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b4j6m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of external form of financing in Bosnia and Herzegovina
Nejla Čaušević -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
External Vector of Rosatom’s Development: Case Studies of Activities in Turkey, Finland and Hungary
Nikita Minin -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra