Role umělé inteligence v práci se zákaznickými daty ve společnosti NOTINO. – Bc. Petr Dumek
Bc. Petr Dumek
Diplomová práce
Role umělé inteligence v práci se zákaznickými daty ve společnosti NOTINO.
The role of AI in working with customer data in NOTINO
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá roli umělé inteligence (AI) při práci se zákaznickými daty v NOTINO s.r.o. Teoretická část se věnuje historii a evoluci AI, jejím typům a aplikacím a poté nástroji pro práci se zákaznickými daty. Praktická část analyzuje současné nástroje a procesy NOTINO s.r.o. v marketingu a práci se zákaznickými daty. Hlavními zjištěními jsou mezery v současných postupech a doporučení …víceAbstract:
This thesis examines the role of artificial intelligence (AI) in working with customer data in NOTINO s.r.o. The theoretical part is devoted to the history and evolution of AI, its types and applications and then the tools for working with customer data. The practical part analyses the current tools and processes of NOTINO s.r.o. in marketing and working with customer data. The main findings are the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Iveta Němečková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Data a Sport – Specifika využití Data Miningových metod ve sportu
Vojtěch Palatínus -
Integration of Credit Data into the Enterprise Data Architecture
Denis Zelenin -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Vyrovnávání se se smrtí blízkého člověka s onkologickým onemocněním
Viktorie Walicová -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Methods to analyze data from customer's clusters
Tomáš Sedláček -
Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform
Karel Ziernwald -
Analysis of Customer Data from Cash Register: The Case of the Coffee Shop
Jozef Onderka
Název
Vložil
Vloženo
Práva