Bc. Kamila Marešová
Master's thesis
Filmové maratony jako eventové akce
The Film Marathons as Events
Abstract:
Diplomová práce Filmové maratony jako eventové akce zkoumá zařazení eventů koncipovaných jako filmový maraton do komunikačního mixu a zjišťuje aplikovatelnost všeobecných pravidel, které v rámci event marketingu platí na organizování konkrétní akcí tohoto druhu. Praktická část obsahuje analýzu již uskutečněného filmového maratonu a dotazníkové šetření, které se zabývá filmovými maratony a snaží se …moreAbstract:
The master thesis Film Marathons as an Event explores the classification of events con-ceived as a movie marathon in the communication mix and determines the applicability of general rules which in the context of event marketing pays for organizing specific events of this kind. The practical part contains analysis of realized film marathon. It contains a survey, which deals with movie marathons and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marešová, Kamila. Filmové maratony jako eventové akce. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s.
Michaela Štanzlová -
Projekt implementace nové technologie Dolby ATMOS v kině Golden Apple Cinema
Patrik Mikulík -
Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.
Jakub Kutra -
Media Relations spoločnosti Golden Apple Cinema, a.s. pri vstupe na slovenský trh
Simona MARINČÁKOVÁ -
Komunikační aktivity GOLDEN APPLE CINEMA, a. s.
Tomáš VOJTĚCH -
Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema
Adéla ZÁDRAPOVÁ -
An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Pavla Zajíčková -
Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.
Markéta Březíková