Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích – Adéla HORÁLKOVÁ
Adéla HORÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích
Activity on social networks of the Almond hotel in Teplice
Abstract:
Sociální sítě jsou v oblasti cestovního ruchu zvláště důležité. Hlavním cílem sociálních sítí v hotelovém průmyslu je zvýšit počet rezervací a tím získat větší zájem hostů. Klienti se stále častěji obracejí na sociální sítě jako na prostředek pro získávání informací a pro interakci s podniky. Hotel Almond v Teplicích naplno nevyužívá sociální sítě, tím pádem přichází o možné (potenciální) klienty, …moreAbstract:
Social networks are particularly important in the tourism industry. The main goal of social networking in the hotel industry is to increase the number of bookings and thus gain more interest from guests. Increasingly, clients are turning to social networks to get information and to interact with businesses. Hotel Almond in Teplice does not make full use of social networks, hence the possible (potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁLKOVÁ, Adéla. \textit{Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/gf7bod/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁLKOVÁ, Adéla. Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Pavel Kolařík -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu
Andrea Fialová -
Marketingové aktivity na realitním trhu
Ruslan Nagumanov -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Marketingové aktivity bankovního sektoru působící na zákazníka v době ekonomické recese
Radka Sobotová