Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích – Adéla HORÁLKOVÁ
Adéla HORÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích
Activity on social networks of the Almond hotel in Teplice
Anotace:
Sociální sítě jsou v oblasti cestovního ruchu zvláště důležité. Hlavním cílem sociálních sítí v hotelovém průmyslu je zvýšit počet rezervací a tím získat větší zájem hostů. Klienti se stále častěji obracejí na sociální sítě jako na prostředek pro získávání informací a pro interakci s podniky. Hotel Almond v Teplicích naplno nevyužívá sociální sítě, tím pádem přichází o možné (potenciální) klienty, …víceAbstract:
Social networks are particularly important in the tourism industry. The main goal of social networking in the hotel industry is to increase the number of bookings and thus gain more interest from guests. Increasingly, clients are turning to social networks to get information and to interact with businesses. Hotel Almond in Teplice does not make full use of social networks, hence the possible (potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁLKOVÁ, Adéla. \textit{Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/gf7bod/.
Jak správně citovat práci
HORÁLKOVÁ, Adéla. Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Pavel Kolařík -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu
Andrea Fialová -
Marketingové aktivity na realitním trhu
Ruslan Nagumanov -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Marketingové aktivity bankovního sektoru působící na zákazníka v době ekonomické recese
Radka Sobotová