Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy – Mgr. Barbora Hofmanová
Mgr. Barbora Hofmanová
Master's thesis
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Supporting the inclusion of a student with specific learning disabilities in the class
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na podporu začleňování žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy. Jejím cílem je popsat, jaké metody by mohly pomoci k začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy. Teoretická část popisuje ve zkratce diagnostiku žáka se specifickými poruchami učení, komunikaci, kde je rozebrána i pedagogická komunikace a je zde věnována i kapitola …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the supporting the inclusion of a student with specific learning disabilities in the classroom collective. The goal is to describe what methods could help to inclusion a student with specific learning disabilities into the classroom collective. The theoretical part briefly describes the diagnosis of a pupil with specific learning disabilities, communication, where pedagogical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hdi14/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Radka Janošková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Specifické poruchy učení jako pedagogický problém
Dominika Tomásová -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Třídní kolektiv a klima školního prostředí a jejich vliv na žáka
Marta Formáčková -
Dítě s ADHD a jeho vliv na třídní kolektiv pohledem učitele
Lucie SKOKOVÁ -
Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání
Barbora Hrabcová