Jakub Kvapil
Bakalářská práce
Start-up módní značky Ultravagant
Start-up of a fashion brand UltraVagant
Anotace:
Teoretická část této práce se zabývá trendy ekologie a upcyklace a zaměřuje se na jejich význam v dnešním světě. Poskytuje rozsáhlý přehled o start-upech, ekologii, upcyklaci v módě a zdůrazňuje význam podpory udržitelnosti v módním průmyslu. Dále popisuje proces tvorby podnikatelského plánu pro menší či větší společnosti a start-upy. V praktické části práce autor analyzuje několik úspěšných módních …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis delves into the trends of ecology and upcycling, focusing on their importance in today's world. It provides an extensive overview of start-ups, ecology, upcycling in fashion and highlights the importance of promoting sustainability in the fashion industry. Additionally, it describes the process of creating a business plan for smaller or larger companies and start …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Robert Janča, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva -
A Business Plan for Nella s Coffee Bistro
Nela Bělohubá -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Business plan
Zuzana Vdovjaková -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina
Název
Vložil
Vloženo
Práva