Bc. Monika TURKOVÁ
Master's thesis
Význam barev v marketingové komunikaci.
Importance of Colors in Marketing Communications
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Význam barev v marketingové komunikaci" je průzkum vnímání barev v tomto oboru. Pojednává o tom, jaké asociace jsou spojovány s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s různými obory podnikání. Práce navazuje na projekt společnosti OKI a ČMS z roku 2006 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o zjištěných tendencích až stereotypech při přiřazování barev ke konkrétním …moreAbstract:
The subject of the dissertation titled "The importance of colors in marketing communictaion" is the perception of the colours in this branch. It is dealing with specific associations which are connected with particular colours and which colours raises various branches of business. The dissertation follows the project of OKI Co and ČMS dt 2006 year targeting confirming or disproving the theories of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Accessible from:: 19. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TURKOVÁ, Monika. Význam barev v marketingové komunikaci.. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová