Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti – Valentina Čotková
Valentina Čotková
Bachelor's thesis
Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti
Cooperation with Influencers as a Tool for a Successful Marketing Strategy and a Proposal for Its Application in the Selected Company
Anotácia:
Zaměření této bakalářské práce je na téma spolupráce s influencery na sociálních sítích. V teoretické části jsem na základě studia odborné literatury a článků uvedla základní informace o influencer marketingu, využívané metody, postupy a strategie, které pomohou k vytvoření úspěšné marketingové kampaně s influencery. Cílem praktické části bylo vytvoření návrhu marketingové strategie ve spolupráci s …viacAbstract:
The focus of this thesis is on the topic of cooperation with influencers on social networks. In the theoretical part, based on the study of literature and articles, I introduced basic information about influencer marketing, used methods, procedures and strategies that will help to create a successful marketing campaign with influencers. The aim of the practical part was to create a marketing strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČOTKOVÁ, Valentina. \textit{Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/gfsekm/.
Jak správně citovat práci
Čotková, Valentina. Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Influencer marketing na platformách twitch.tv a youtube.com
Jan Jašek -
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Jana Podhorcová -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko