Image jako centrální pojem marketingové komunikace – Mgr. Ing. Olga JURÁŠKOVÁ
Mgr. Ing. Olga JURÁŠKOVÁ
Master's thesis
Image jako centrální pojem marketingové komunikace
Image as a basic conception of marketing communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování positivní image u cílové skupiny vnitřní veřejnosti - zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu vnímání firemní image u této cílové skupiny a navrhnout komunikační strategii, která povede ke zlepšení image analyzované firmy.Abstract:
Graduation theses solve the positive image building in the employee´s eyes. The goal of graduation theses is the analyses of corporate image by the empoyees and suggestion of communication strategy to reach better corporate image.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2006
Accessible from:: 2. 8. 2006
Identifier:
2811
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2006
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JURÁŠKOVÁ, Olga. Image jako centrální pojem marketingové komunikace. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 08. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 8. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil