Mgr. Ing. Olga JURÁŠKOVÁ

Master's thesis

Image jako centrální pojem marketingové komunikace

Image as a basic conception of marketing communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování positivní image u cílové skupiny vnitřní veřejnosti - zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu vnímání firemní image u této cílové skupiny a navrhnout komunikační strategii, která povede ke zlepšení image analyzované firmy.
Abstract:
Graduation theses solve the positive image building in the employee´s eyes. The goal of graduation theses is the analyses of corporate image by the empoyees and suggestion of communication strategy to reach better corporate image.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2006
Accessible from:: 2. 8. 2006
Identifier: 2811

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2006
  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JURÁŠKOVÁ, Olga. Image jako centrální pojem marketingové komunikace. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 08. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 8. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.