Reklama firmy Baťa v porovnání s reklamou gottwaldovského Svitu – Patricie Pivodová
Patricie Pivodová
Bakalářská práce
Reklama firmy Baťa v porovnání s reklamou gottwaldovského Svitu
Bata's advertisement in comparison with the advertisement of Gottwald's Svit
Anotace:
Bakalářská práce Reklama firmy Baťa v porovnání s reklamou gottwaldovského Svitu je založena na analýze a komparaci primárních pramenů, konkrétně plakátů firmy Baťa z období první republiky a národního podniku Svit z období třetí republiky. Práce se zaměřuje výhradně na plakátovou tvorbu ze 30.–60. let 20. století. Jsou porovnávány plakáty předválečné a protektorátní značky Baťa, dále Baťa národní …víceAbstract:
The Bachelor's thesis Bata's advertisement in comparison with the advertisement of Gottwald's Svit is based on the analysis and comparison of primary sources, namely posters of the Bata company from the period of the First Republic and the Svit national enterprise from the period of the Third Republic. The thesis focuses exclusively on poster production from the 1930s to the 1960s. The posters of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2025
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB16093
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2025
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Hradecký, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Grulich, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2025 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historie se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání, Historie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Implementing Green Human Resources Management Practices: A Case Study in the Footwear Industry.
Thuan Nguyen Danh -
Inter-company Analysis and Comparison in the Shoes Industry
Monica Sofia Silva Duarte -
Vizuální styl, design a propagace značky Orion do roku 1989
Eva Krušoftová -
Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
Kamila MAREŠOVÁ -
Využití českých internetových vyhledávačů jako nástrojů propagace
Lukáš Husák -
Propagace jako nástroj pro zvýšení obratu firmy Nábytek VASA s. r. o.
Pavla Jirků -
Propagace veřejných knihoven a jejich služeb
Jan POLANKA -
Multimediální propagace společnost
Miroslav Janek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gfu92u gfu92u/4
13. 6. 2025
Složky
Soubory
Kohout, J.
14. 6. 2025
Kohout, J.
14. 6. 2025