Analýza procesu kupního rozhodování – Bc. Jana Ruczová
Bc. Jana Ruczová
Diplomová práce
Analýza procesu kupního rozhodování
Analysis of the Purchasing Decision Process
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou procesu kupního rozhodování. Věnuje pozornost nákupnímu chování zákazníků a jejich spotřebitelským zvyklostem. Teoretická část popisuje, jaké faktory mají vliv na rozhodování zákazníka, a pokládá otázku, co zákazníky motivuje k uskutečnění nákupu. Významná pozornost je věnována kvalitě potravin v ČR a souvisejícím změnám nákupních zvyklostí zákazníků při rozhodování …víceAbstract:
This thesis analyzes the process of purchasing decisions. It focuses on the customer shopping behavior and consumer habits. The theoretical part describes what factors influence the purchasing decision and aims to answer the question, what the influencing factors are. Significant attention is paid to the food quality in the Czech Republic and related changes in shopping habits of customers during food …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l67n9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová