Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011" – Bc. Veronika KOVÁŘOVÁ
Bc. Veronika KOVÁŘOVÁ
Master's thesis
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Event marketing project "Woman of the region 2011"
Anotácia:
Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u galaeventových akcí. V praktické části jsou charakterizovány přístupy k jeho využití v marketingové strategii eventu Žena regionu. Na základě stanovených kritérií jsou klasifikovány a zhodnoceny eventy Žena regionu 2009 a Žena regionu …viacAbstract:
The theoretical part of this thesis aims at basic theoretical knowledge in the field of event marketing, more specifically, at strategy and marketing communications for specifics galaevents. The practical part specifies the approaches for the use of event marketing in the marketing strategy, particularly in the event Woman of the Region. On the basis of the established criteria, regional events Woman …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
18545
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Veronika. \textit{Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera ''Žena regionu 2011''}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/gfyb1u/.
Jak správně citovat práci
KOVÁŘOVÁ, Veronika. Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011". Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma