Nástroje telemarketingu služieb a ich vplyv na rozhodovanie spottrebiteľa – Monika Bendíková
Monika Bendíková
Bakalářská práce
Nástroje telemarketingu služieb a ich vplyv na rozhodovanie spottrebiteľa
Nástroje telemarketingu služeb a jejích vliv na rozhodování spotřebitele
Anotace:
Bendíková, M. Nástroje telemarketingu služeb a jejích vliv na rozhodování spotřebitele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce je zaměřená na nástroje telemarketingu služeb, aktivního i pasivního. Dále na jejich vliv na rozhodování spotřebitele při nákupu přes telefon nebo při využívání zákaznických linek. Zabývá se rozdílností vnímání telemarketingu na základě …víceAbstract:
Bendíková, M. Telemarketing tools of services and their impact on consumer´s behavior. Bachelor thesis. Brno: Mendel university, 2016. The bachelor thesis is focused on the telemarketing tools of services, like the inbound so the outbound telemarketing tools. Further on the impact of tools on consumer´s behavior during the shopping through the phone or while calling the customer service. It is also …víceAbstract:
Bendíková, M. Nástroje telemarketingu služieb a ich vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2016. Bakalárska práca je zameraná na nástroje telemarketingu služieb, aktívneho aj pasívneho. Ďalej na ich vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa pri nákupe cez telefón, alebo pri využívaní zákazníckych liniek. Zaoberá sa o rozdielnosti vnímania telemarketingu na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Skálová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta
Zuzana Gajdošová -
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Natália Dadejová -
Vplyv súčasných svetových problémov na nákupné rozhodovanie a správanie vybranej skupiny respondentov
Eva Hajdáková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele
Lucie Hamrlová -
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
Nikol Brotánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD
Název
Vložil
Vloženo
Práva