Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody – Lenka HAWLICZKOVÁ
Lenka HAWLICZKOVÁ
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Reading Literacy of Learners at Primary Education with Emphasis on Teaching Methods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti a jejího rozvoje na primární škole. Cílem bylo zjistit četnost a způsoby podpory čtenářské gramotnosti na primárních školách. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o čtenářské gramotnosti a gramotnosti obecně. Dále je zde popsáno ukotvení čtenářské gramotnosti ve vzdělávacích programech a charakteristika vyučovacích metod pro rozvoj čtenářské …víceAbstract:
The thesis focuses on reading literacy and its development at primary school. The aim of the thesis was to find out the frequency and ways of supporting reading literacy at the primary schools. Knowledge about reading literacy and about literacy, in general, is summarized in the theoretical part. There is a description of anchoring the reading literacy in education programmes and characteristic teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAWLICZKOVÁ, Lenka. Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální vyučovací metody ve výuce předmětu technologie přípravy pokrmů v kontextu RVP pro obor vzdělávání Hotelnictví
Miloš Komínek -
Metody vhodné pro prezenční i distanční výuku v předmětech Výchovy k občanství a Základů společenských věd na víceletých gymnáziích
Věra Landfeldová -
Metody efektivní výuky cizích jazyků a češtiny pro cizince na ZŠ
Renáta VOLENÍKOVÁ -
Moderní vyučovací metody vhodné pro výuku teoretických předmětů
Hana Blažková -
Netradiční metody výuky matematiky na 1. stupni základní školy pro žáky se specifickými poruchami učení a chování.
Gabriela Látalová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová
Název
Vložil
Vloženo
Práva