Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Bc. Josef Kučera
Bc. Josef Kučera
Diplomová práce
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Rolle Marketing Communications in Separate Stages of Product Life Cycle
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza kvality práce firmy s prvky komunikačního mixu v jednotlivých etapách životního cyklu produktu. Teoretická část je zaměřena na význam a úlohu marketingového řízení, metody STP a také na vymezení marketingového a komunikačního mixu. Praktická část popisuje informace o firmě ŠKODA AUTO a její komunikační strategii v jednotlivých etapách životního cyklu produktu.Abstract:
The subject of this dissertation is an analysis of the quality of the company's work with elements of a communication mix in individual stages of a life cycle product. The theoretical section is focused on the purpose and function of marketing management, STP methods as well as a definition of the marketing and communication mix. The practical section describes information about ŠKODA AUTO and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y06rs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Iveta Šilhánová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Pavla Štrachová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Nikola Urešová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Tereza Moravcová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Jana Redayová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Tereza Obermajerová