Bc. Josef Kučera

Diplomová práce

Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

Rolle Marketing Communications in Separate Stages of Product Life Cycle
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza kvality práce firmy s prvky komunikačního mixu v jednotlivých etapách životního cyklu produktu. Teoretická část je zaměřena na význam a úlohu marketingového řízení, metody STP a také na vymezení marketingového a komunikačního mixu. Praktická část popisuje informace o firmě ŠKODA AUTO a její komunikační strategii v jednotlivých etapách životního cyklu produktu.
Abstract:
The subject of this dissertation is an analysis of the quality of the company's work with elements of a communication mix in individual stages of a life cycle product. The theoretical section is focused on the purpose and function of marketing management, STP methods as well as a definition of the marketing and communication mix. The practical section describes information about ŠKODA AUTO and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní