Interní komunikace společnosti – Bc. Renata Šoukalová
Bc. Renata Šoukalová
Bakalářská práce
Interní komunikace společnosti
Internal Communication of the Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě šetření a analýzy fungování interní komunikace ve firmě art21 s.r.o. nalézt nedostatky a navrhnout opatření ke zlepšení. Téma v první části je zaměřeno na základní pojmy masové komunikace, její funkce a komunikační modely. Druhá část zachycuje podstatu interní komunikaci v PR, její složky, strategie a cíle. V praktické části je uveden popis, současný stav a výzkum …víceAbstract:
Focus of bachelor thesis is elaborated and analysis-based proceeding to improve internal communication in art21 Ltd. company find gaps and propose measures for improvement. Theme in the first part focuses on the basic concepts of mass communication, their functions and communication models. The second part describes the essence of internal communications in public relations, their components, strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/osm2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Rony SLOZBERG -
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Rony SLOZBERG -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Vzájemné ekonomické vztahy mezi Kazachstánem a Českou republikou se zaměřením na vztahy investiční
Azamat Amanzhol -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
Současné podnikatelské prostředí Izraele a obchodní vztahy s ČR
Kateřina Čihulková -
Image geografie z pohledu žáků
Veronika Korvasová -
Model formování image destinace
Radka Hájková